A szállítás díjszabása

  • A házhoz szállítás díja a posta aktuális díjszabása alapján+az ajánlott levél vagy küldemény plusz díja
    https://www.posta.hu/postai_dijak
  • Tértivevényes és postán maradó kézbesítés is választható, az esetleges plusz díjak a vevőt terhelik.

A vásárló, amennyiben külön igényli ajánlott küldemény helyett, sima levélként vagy csomagként is kérheti a postázást. Ebben az esetben felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges postai csomagkézbesítési problémák miatt az üzemeltető nem vállal semmilyen felelősséget. Az üzemeltető nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges meghibásodása miatt, mely a postai szállítás alatt történik. Az üzemeltető az árut kézbesítettnek, átvettnek tekinti, amennyiben a posta sikeres kézbesítést közöl ajánlott levél vagy tértivevény esetén is. 

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 1-10 munkanap.

Házhoz szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a Magyar Posta kézbesíti. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a küldeményt fogadni tudják vagy csomagelhelyezésre van lehetőség.

Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

Személyes átvétel

Előzetes egyeztetés alapján, lehetséges személyes átvétel is, mely díjmentes, ha mindkét fél számára megfelelő a helyszín és időpont. Az üzemeltető erre nem kötelezhető.

Fizetés

A postai feladás a számlára történő befizetés megérkezése után történik. A vásárló a Rendelés Visszaigazolása e-mailből ismeri a fizetendő végösszeget.

  • Számlaszám:
    OTP Bank Nyrt.:

Személyes átvétel esetén történhet a helyszínen is a fizetés, ha ez mindkét fél számára megfelelő .

A rendelés menete

  1. Kiválasztja a Webáruházban vagy más felületen megosztott vásárolni kívánt terméket vagy termékeket. Leellenőrzi azok árát és a szállítási feltételeket a weblapon és a rendelési űrlapon.
  2. Vásárlási szándékát üzenetben jelezze az üzemeltető felé a joszerencsetkohattyu@gmail.com e-mail címen vagy a https://www.facebook.com/kohattyu/ oldalon facebook üzenetben vagy az erre szolgáló űrlapon.
    Tüntesse fel a számlázáshoz és szálljtáshoz szükséges adatokat (név, cím) és a vásárolni kívánt terméket vagy termékek névvel és mennyiséggel együtt leírva, valamint e-mail címét. A fogyasztó itt írja meg azt is, ha a számlán szereplő cím, nem fog egyezni a postázási címmel.
  3. A megrendelést követően rendelés visszaigazolásáról e-mailt kap (feldolgozást követően), mely tartalmazza a rendelés adatait, a fizetendő összeget és a szükséges bankszánlaszámot és adatokat. A feladásra csak a banki utalás megérkezése után kerül sor.
    (Előre egyeztetett személyes átvétel esetén, a rendelő vagy megbízottja a helyszínen fizeti ki az áru ellenértékét.) Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.